استاندار لرستان گفت: ۷۳ درصد از واحدهای مسکن روستایی در این استان مقاوم‌سازی شده است.

۷۳ درصد از واحدهای مسکن روستایی لرستان مقاوم‌سازی شده است

به گزارش قدس انلاین به نقل از مهر، فرهاد زیویار امروز سه‌شنبه در دیدار با رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با قدردانی از حمایت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، اظهار داشت: حوزه مسکن و اشتغال در دولت سیزدهم بسیار مهم است.

وی عملکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را به‌عنوان یکی از نهادهای مولود انقلاب، ارزنده و قابل‌تقدیر دانست و افزود: طی دو سال گذشته بیش از یک میلیون ۷۲۰ هزار مترمربع از معابر سطح روستاهای استان لرستان آسفالت شده است.

استاندار لرستان با تأکید بر وجود ظرفیت‌های بالقوه لرستان و محرومیت‌های موجود در این استان بر افزایش اعتبارات عمرانی و سهمیه قیر سال جاری در استان لرستان تأکید کرد.

زیویار با اشاره به اینکه بیش از ۷۳ درصد از واحدهای مسکن روستایی در لرستان مقاوم‌سازی شده است، افزود: ازاین‌حیث لرستان جز سه استان برتر کشور است.

وی با تأکید بر نقش و جایگاه صنعت گردشگری در اقتصاد استان، گفت: اجرای طرح‌های آبادانی و پیشرفت «منظومه روستایی» در استان گامی مهم در راستای عمران و توسعه پایدار در سطح روستاهای استان لرستان خواهد بود.

استاندار لرستان با اشاره به‌ضرورت تولید مصالح ساختمانی در استان، افزود: لیست صنایع تولیدی ساختمانی از طریق معاونت اقتصادی استانداری بررسی و به‌منظور سرمایه‌گذاری و تولید و ساخت این مصالح به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ارائه خواهد شد.

زیویار، افزود: ساخت مسکن محرومین با محوریت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و با همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان و با هماهنگی استانداری لرستان، در سطح شهرهای مختلف استان شتاب بیشتری خواهد گرفت.

صالحی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز ضمن تشکر از تعاملات و همراهی‌های ارزنده و قابل‌تقدیر مدیریت ارشد استان و حمایت‌های ایشان از بنیاد مسکن، اشاره کرد بنیاد لرستان در این دوره از مدیریت در بسیاری از بخش‌ها در سطح کشور پیشتاز است و حتماً در خدمت به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و نخواهد کرد و خدمتگزار مردم است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.